
"Ik ben blij dat ik de groei van QNP heb meegemaakt en ik ben nog elke dag trots dat ik hier werk!"
- Mark van Beek
Over Mark
Mijn naam is Mark van Beek en ik ben 13 jaar geleden begonnen bij QNP in de buitendienst. Dit was nog op de oude locatie in Zundert. Na 3 jaar ben ik begonnen in de binnendienst op de Servicedesk, en zaten we met vier man in een klein kantoortje op het oude kantoor. QNP groeide uit dit kantoor in Zundert en verhuisde naar een groter, nieuwer en mooier pand in Breda. Mijn reisafstand van woon-werk veranderde van 5 naar 7,5 km dus was het geen verkeerde overstap naar Breda.
Afgelopen jaren ben ik verantwoordelijk voor de monitoring van de systemen van klanten. Als er iets misgaat, zoals een schijf die bijna vol zit, of een internetverbinding die er uit ligt, kan ik de klant waarschuwen wanneer nodig. De hele dag houd ik dit in de gaten. Daarnaast beoordeel ik alle tickets die per mail en via het ticketportaal binnenkomen en verdeel ik naar de juiste engineer. Doordat de tickets die binnenkomen, de meldingen van het monitoren, is geen werkdag hetzelfde. De jonge garde uit mijn team zorgen voor een leuke dynamiek op de afdeling, we kunnen veel van elkaar leren.
Tot slot
Toen ik op begon op 1 januari 2015 werkten er 29 mensen inclusief mijzelf bij QNP, nu zo'n tien jaar later, is dit aantal verdubbeld en werken wij met een club van 58 man. Ondanks de verdubbeling en de groei binnen QNP is het DNA van QNP, waar iedereen het altijd over heeft, nooit veranderd. Je kan nog steeds jezelf zijn en voelt je absoluut geen nummertje. Ik ben blij dat ik de groei van QNP heb meegemaakt en ik ben nog elke dag trots dat ik hier werk.
Meer verhalen van collega's
Interesse?
Neem contact op!
Kom je ons team versterken? Bel of mail ons voor een kennismaking.
